Alu-aluan..

.::Terima kasih kerana melawat blog saya::. kalau ada iklan tu klik la ye.:)

Tuesday, June 1, 2010

kaset or tape lama jgn dibuang..

assalamualaikum sume..kebanyakkan dari kita mesti dh buang kan kaset2 n tape2 lama yg kita anggap xleh guna lg tu kan..termasuklh orang yg menulis entri nih..hihi..tp bg orang yg kretip,ada saja yg bleh dibuat..maybe leh jana duit jgk..so tgklah ape yg diorang dh buat...sungguh kretip..layan...
camana?kretip kan...
pssst:rasa cam nk wat plak..hahaha siap la selongkar satu umah la lepas ni,nk cari kaset

2 comments:

aNiSa hANg tUaH said...

sangat kretip dan kacak
:D

+dieabella+ said...

kreatif gle..dlu aku mse kecik2 salu men kaset tuh pastu susun2 jadik umah..hehe

Blogger news

Related Posts with Thumbnails