Alu-aluan..

.::Terima kasih kerana melawat blog saya::. kalau ada iklan tu klik la ye.:)

Thursday, July 1, 2010

Glitterati : yes status ku dh kembali..^_^

assalamualaikum..
Aku baru balik dari kenduri arwah kat taman aku ni,adik aku ckp dia jumpa ckgu ktaorg mse skola rendah dlu,tp dia xingt lak nme ckgu tu,dh la tu nombo tpon pon dia x amek..aku lak x nmpk ckgu tu,adk aku ckp ckgu tu kenal aku lak,xsangka femes gak aku ni dlu,smpai ckgu pon knal aku..hihihi..ok stop...bukan tu yg aku nk cite..

pastu aku blk la umah n online la kejap,yela memalam nih xde pe nk wat..sje la bukak akaun nuffnang..tgk2 status aku dh kembali glitterati..yayy...selama beberapa hari lepas akaun aku diturunkan pangkat gara2 link youthsays yg ada kat blog aku nih..last2 aku buang je la link tu..iklan dh tamat tempoh sbenarnye..hihihi..naseb bek status aku leh jd glitterati blk klo x..setiap iklan dpt 15 sen je la...oklah aku pon xde ape nk tulis lg..ok selamat malam sume(cam kompom je de org bce mlm ni...)

2 comments:

dina said...

congrats...hehe...status sa pun bru turun pangkat beberapa ari lepas sbb ys juga...huhu

zameermus said...

thanks ye dina..lepas buang link tu ok la tu...^_^

Blogger news

Related Posts with Thumbnails