Alu-aluan..

.::Terima kasih kerana melawat blog saya::. kalau ada iklan tu klik la ye.:)

Saturday, August 14, 2010

ultrastar...

Assalamulaikum..

sedar tak sedar kte dh pon masok hari ke-4 kte berpuasa..
mesti ada dlm kalangan kte yg dh dengar lagu raya kan..hihi

ultrastar?ape tu?
haaaaaa...mmber2 aku kamil,fitri n miji mesti ske ni..
karok beb karok...wahahaha

ultrastar ni sofware utk karaoke gne pc or laptop korng..
cam kbox gak..tp sofware ni bg markah,tu yg best nye...
fitri,kamil,n miji bln pose ni xleh g mp or dp..leh la korang lepas gian kat umah je..
ni haa aku sediakn link nk donlot sofware ni..

ultrastar


ni plak screenshot dia,
ehem2..yg kat atas ni aku sje nk wat screenshot bkn markah aku kosong ea..^_^

lagu yg sedia ada xbnyk kne donlot n mskn sendri la ye..
nk donlot lagu kat sini..
klo nk wat sendri pon bleh..tp susah ckit la..lagu raya bley,klo nk tadarus bln pose ni,ayat quran pon ley masok..hihi

pssst:klo xtau nk mskkn lagu tanye tau..nnt aku watkn tutorial dia,ok..klo sume tau xyah la aku wat..hihi peace...

Akhir kata ,selamat menjalani ibadah puasa...

No comments:

Blogger news

Related Posts with Thumbnails